Latvijas banka norāda, ka, ja klients pārskaitot naudu, norāda informācijas mērķī šo, maksājums var tikt apturēts. Kas būtu jāzina par maksājuma sūtīšanu citai personai?
Kas jāzina par naudas sūtīšanu caur internetbankām?
Pārskaitījumi caur internetbankām ir ērts un drošs veids, kā pārvaldīt finanšu darījumus, taču ir svarīgi ievērot dažus principus un ieteikumus, lai nodrošinātu transakciju drošību un veiksmīgu norisi:
Pareizas saņēmēja informācijas pārbaude: Pirms veicat maksājumu, pārliecinieties, ka esat pārbaudījis saņēmēja bankas konta numuru un vārdu, lai nodrošinātos, ka informācija ir pareiza. Nepareizi ievadīta informācija var izraisīt nepareizu maksājumu vai pat zaudējumus.
Drošības pasākumi: Lai nodrošinātu savu internetbankas konta drošību, ir svarīgi izmantot stipru paroli un divu faktoru autentifikāciju, ja tas ir iespējams. Izvairieties no pieteikšanās internetbankā no publiski pieejamiem datoriem vai WiFi tīkliem, kam nevar uzticēties.
Maksājuma informācija: Pirms veicat maksājumu, rūpīgi pārbaudiet visu informāciju, kas saistīta ar maksājumu, tostarp summu, maksājuma mērķi un saņēmēja informāciju. Pārliecinieties, ka visi dati ir pareizi, pirms apstiprināt maksājumu.
SEB banka Latvijā pastāvīgi uzrauga klientu pārskaitījumus un pievērš īpašu uzmanību ne tikai tam, vai maksājumā norādītais saņēmēja vārds atbilst īstā konta īpašnieka vārdam, bet arī maksājuma mērķī norādītajai informācijai.
Ja kāda no šīs informācijas netiek norādīta pareizi, tas var izraisīt ievērojamu sarežģījumu ar turpmākajiem maksājumiem. Pat dažas summas var tikt aizturētas. Tāpēc ir būtiski zināt, ko var un ko nevar ievadīt maksājuma mērķī. Šis ir svarīgs aspekts!
Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk